Ter ere van dit jubileum én om de veelzijdigheid van blik – duurzaam en modern – te onderstrepen, presenteert Deventer Verhaal van 15 oktober t/m 1 maart 2020 de tentoonstelling BLIK. Van conserven tot kunst’ in Museum De Waag. Trivium Packaging is als hoofdsponsor aan de tentoonstelling verbonden. Vandaag tekenden CEO Woep Möller en directeur Garrelt Verhoeven van Deventer Verhaal de sponsorovereenkomst op het hoofdkantoor van Trivium Packaging aan de Zutphenseweg.  

Op korte termijn zal de naam van Ardagh Group in Deventer wijzigen in Trivium Packaging als gevolg van een fusie met Exal Corporation. Trivium Packaging is wereldwijd een marktleider in metaalverpakkingen en tevens hoofdsponsor van de tentoonstelling ‘BLIK. Van conserven tot kunst in Museum De Waag. Directeur Garrelt Verhoeven is verheugd met de samenwerking: “Het is prachtig dat we met deze tentoonstelling gezamenlijk 100 jaar blik in Deventer kunnen vieren. Niet alleen met een terugblik, maar vooral ook met een blik op de toekomst. Blik is hip en dat is meer dan terecht! Het speelt een enorme rol in de voedingsindustrie en is het meest duurzam verpakkingsmateriaal. Ook die aspecten van blik laten we zien in deze tentoonstelling.” 

Museum De Waag is van di. t/m zo. van 11.00 – 17.00 uur geopend. Elke donderdag en zondag is er om 14.00 uur een instaprondleiding. Op zondagen is er vaak een blikproeverij. Kijk voor meer informatie op www.museumdewaag.nl