Om een gezamenlijke ambitie kracht bij te zetten organiseert een aantal vooraanstaande Deventer bedrijven op donderdag 19 september samen met MKB Deventer een kennisdag voor online ondernemen.in de Gasfabriek. 

In de regel zijn dergelijke trainingen vrij kostbaar. Door de verwachte toestroom adviseert de organisatie dan ook om zo vroeg mogelijk aan te melden via www.deventergrowsdigital.nl. Op het programma staan tal van lezingen, bijvoorbeeld over contentmarketing door Drukwerkdeal, of de presentatie “Hoe word ik online succesvol” door Dennis Haarman, een van de mensen die heeft meegewerkt aan het succes van de website van Wehkamp. 

De onderwerpen kunnen nuttig zijn voor élke ondernemer (social media, cybersecurity of e-mailmarketing), of meer specifiek zoals bijvoorbeeld over blockchaintechnologie of digitalisering van grotere ondernemingen. De keynote speech en verdere presentatie ligt in handen van het duo Fountainheads, de van radio en tv bekende trendwatchers en innovatieversnellers. 

Zowel beginners als gevorderden worden bijgespijkerd met nuttige informatie waarmee ze direct aan de slag kunnen. Belangstellenden moeten zich vooraf aanmelden op www.deventergrowsdigital.nl. 

Het DGD-platform van Deventer bedrijven als D-etail, Webheads, Vsee Search Marketing, Conversiemarketeers, Het Gilde en Ionmoon ziet vaak dat ondernemers van groot tot klein kansen laten liggen om online succesvol te zijn. Naast deze kansen wordt er op internet veel foutieve informatie verspreid over online marketing en e-commerce. Het DGD-platform wil dat voorkomen door aanwezigen iets te presenteren dat ze écht meerwaarde geeft. 

Datum: donderdag 19 september van 8:45 uur tot 15:30 uur. In verband met de verwachte toestroom is een snelle aanmelding voor zowel het evenement als specifieke workshops aan te raden.